Lördagen bara som hastigast

Vi har just kommit hem från Köpenhamn, eller "HOPENHAGEN" som det kallas nu under klimatmötet. Alla hoppas att det skall bli ett bra avtal som ger hopp för framtiden. Vi är urtrötta och har varit med om så mycket så vi inte vet vad vi skall prata om. Vi är väldigt nöjda med oss själva i alla fall. Vi har lyckats visa upp de 4000 händerna för massor av människor. Vi har stått på en teaterscen uppropade av skådespelarna efter att de visat sin pjäs, och vi fick berätta för hela teaterpubliken om HÄNDERNA! Massor av applåder. Vi har demonstrerat tillsammans med 100000 människor på Köpenhamns gator. Pratat med massor av människor och alla vi möter stirrar på händerna. De är så vackra i sin bubbla!
Alla ni som gjort händerna, ni kan vara hur stolta som helst över det ni gjort! Det är helt fantastiskt!
hälsar
Peja
Här är dom i sin plexiglasbubbla med ett hål i toppen så man kan plocka ut en och läsa

Kommentarer
Postat av: Ronnie Lundin

Grattis till era framgångar i Köpenhamn!!!

Jag känner mig oerhört stolt över att vara sigtunabo efter ert fantastiska besök i Köpenhamn, som jag till en del fick delta i.

Ni har på ett proffsigt sätt representerat och fört fram åsikterna från de 4000 eleverna i Sigtuna kommun. Hoppas nu att fler får veta om på vilket framträdande sätt ni visat klimatbudskapet för många intresserade i Köpenhamn.

Bästa hälsningar Ronnie.

2009-12-13 @ 13:18:32
Postat av: Rim♥

Jag gjorde en hand :) Som var grön :)

2010-02-02 @ 16:49:16
URL: http://rimaljaderi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0